sobota, 15 lutego 2014

Wrzosowa serwetka

Kupiłam jakiś czas temu gazetkę "Szydełkowanie" z roku 2011, była przez to w promocji :) Chyba czekała na mnie przez te 3 lata. Zauroczył mnie w niej pewien wzór i tak powstała wrzosowa serwetka.

Serwetka ma swój urok dzięki podwójnym słupkom łączonych w pęczki, które tworzą urocze kwiatki. 
Mi się bardzo ona podoba i z pewnością powstanie jeszcze kilka wersji kolorystycznych, bo robi się ją naprawdę bardzo szybko.

W oryginale była wykonana z melanżu ja jednak wolałam użyć jednokolorowego kordonka.
Wykorzystałam do tego wrzosową Maxi i szydełko 1,25 mm.

Pięknie będzie się komponować z baziami ale niestety jeszcze żadne nie wyrosły więc użyłam jakichś sztucznych kwiatków :<. 

Wygląda to dość smętnie ale naturalnym świetle  (którego podczas robienia zdjęć zabrakło) serwetka nabiera blasku i wygląda prześlicznie.





A teraz schemat, dość kiepskiej jakości z powodu barku skanera a zdjęcie robione telefonem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz