wtorek, 11 marca 2014

Fioletowo-białe serwetki

Cześć wszystkim :)
Mam nadzieję, że tydzień rozpoczął Wam się tak samo dobrze jak mi :). Choć na dzierganie nie mam zbyt wiele czasu i kończę tylko zaczęte prace to jestem zadowolona, że nie stoi to wszystko w miejscu.

Dziś chciałabym Wam zaprezentować 2 serwetki wydziergane na podstawie Diana Robótki 1/2014.
Zrobiłam je chyba 2 tygodnie temu i już znajdują się u swoich mam nadzieję zadowolonych właścicieli.

Pierwsza serwetka nie do końca wyszła taka sama jak na obrazku. Powinna mieć 27 cm średnicy a miała 22 cm. We wzorze chyba powinny być podwójne słupki (od połowy robiłam już podwójnymi) aby serwetka osiągnęła odpowiedni rozmiar albo coś zrobiłam źle.


Zdjęcia wole robić przy oknie na parapecie, bo zwykle tam jest najlepsze światło.

A oto następna serwetka z którą nie było żadnego problemu :)



Obie zostały wykonane kordonkiem Aida(fiolet) i Madame Tricote Snow White (ecru).
Jak Wam się podobają?




1 komentarz:

  1. bardzo łądne serwetki, szczególnie ta druga ma fajny wzór :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń