czwartek, 15 maja 2014

Koszyk nr 2

Hej,
powoli nadrabiam zaległości odnośnie publikowania prac zrobionych z kwietnia, zostało ich jeszcze kilka.
Bardzo się ciesze, że czapka Wam się spodobała, choć wiem, że nie była najwyższych lotów ale już powstały jej ulepszone wersje i nie mogę się doczekać ich zaprezentowania jednak muszę pilnować kolejności więc cierpliwie zamieszczam kolejne szydełkowce. A dziś przyszła kolej na koszyk.
Został zrobiony przed Wielkanocą na świąteczne jajeczka. Nie wyszedł do końca tak jak chciałam, bo podczas procesu usztywniania z balona  zeszło powietrze a koszyk się lekko zdeformował na brzegach i już nie mogłam nic z tym zrobić.

Po zrobieniu wydawał mi się trochę łysy więc dodałam wstążeczki.
Został wykonany kordonkiem Snow White Madame Tricote i szydełkiem 1.5 mm.
Do jego zrobienia wykorzystałam ten wzór:

Schemat II to wzór na rączkę do koszyka.


1 komentarz:

  1. Ciekawy koszyczek. Uniwersalny. To znaczy najpierw obejrzałam zdjęcia i pomyślałam, że zrobiłaś sobie schowanko na motki. Po Wielkanocy pewnie można go tak wykorzystać :) Podobają mi się rzeczy zrobione z "siateczki", ale jakoś jeszcze nie zabrałam się do zrobienia jakiejś. Przyszło mi też na myśl, że możesz dodać kilka czerwonych koralików i zieloną wstążkę, i koszyczek będzie jak znalazł na bożonarodzeniowy okres :)

    OdpowiedzUsuń