środa, 21 stycznia 2015

Srebrny komplet(bransoletka+naszyjnik)

Witam,
dzisiaj jest dzień babci a jutro dziadka, więc wszystkim babciom i dziadkom (może też jakiś tu zagląda  :-)) wszystkiego najlepszego.
Znowu trochę biżuterii na blogu, może zawiewa ciut nudą, ale na rocznicę bloga pochwale się  swoja największa maskotką :D
W listopadzie pokazywałam Wam moje pierwsze bransoletki szydełkowo-koralikowe, aby podejrzeć zapraszam tu. Była tam bransoletka robiona z koralików Toho round 11/o Silver Lined Crystal.
Bardzo się spodobała jednej z moich przełożonych i zapragnęła mieć taką samą i do tego naszyjnik.
Ja oczywiście ochoczo zabrałam się do pracy, zamówiłam niezbędne materiały : 60 gram koralików tego koloru i prócz tego masę innych koralików, końcówek, zapięć i zawieszek (pretekst do zrobienia większych zakupów ).  Sześć paczuszek po 10 g okazało się, że  to za dużo jak na jeden naszyjnik i bransoletkę. Ostatecznie zużyłam 3.5 paczki koralików na cały komplet.

Zarówno bransoletka jak i naszyjnik jest robiona  na sześć koralików rzędzie. Na bransoletkę zużyłam 3/4 paczki koralików (10g) a na naszyjnik resztę. Nici Talia. Naszyjnik mierzy 55 cm.

Uważam, że jest to bardzo elegancki zestaw  mimo swojej prostoty.  Przymierzam się do dorobienia sobie naszyjnika do  bransoletki  ale jednak czterogodzinne nawlekanie za bardzo mnie odstrasza. 
A Wam jak się podoba taki zestaw? 

3 komentarze:

  1. Ślicznie się prezentuje ten zestaw :) Taki na codzienne, odrobinę eleganckie okazje - biznesowe spotkanie chociażby. Jest taki delikatny, czysty.
    Żałuję, że nie chodzę w takich rzeczach... Miałabym całą szafę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię nawlekać koraliki, wyłączam wtedy mózg i mega skupienie :D Bardzo elegancki komplet, taki uniwersalny i na pewno będzie pasował do wielu kreacji :) Myślałam, że na naszyjnik trzeba więcej koralików, dzięki za wskazówkę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń