czwartek, 19 lutego 2015

Bransoletka z kotkiem

Hej,
mam ostatnio trochę zaległości z pokazywaniem tego co stworzyłam w poprzednim roku ale dochodzę do wniosku, że to nawet dobrze, bo bym nie miała co publikować. dopadała mnie szydełkowa niemoc i w ostatnim czasie nie zrobiłam nic konkretnego a kilka prac leży rozgrzebanych i się smutno na mnie patrzy.
Tak więc dzisiaj dla mojego rozweselenia pokażę wam bransoletkę z kotkiem robioną na zamówienie.

Tak, tak prezentacja zielonej bransoletki na zielonym tle nie jest zbyt dobrym pomysłem ale przynajmniej widać prawdziwy kolor koralików.

Do wykonania tej bransoletki użyłam koralików TOHO 11/o round. Wzór to 1a1b na 6 koralików w rzędzie.Robiłam tym wzorem jeszcze kilka innych bransoletek i bardzo przypadł mi do gustu.
Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieje, że Wy nie popadliście w robótkową niemoc :) 

5 komentarzy:

  1. Ładny kolor, delikatny. Dobrze wygląda w tym wzorze, bardzo mi się podoba ta bransoletka :)
    Też popadłam w niemoc, ale to raczej dlatego, że jestem zmęczona po nockach. Wkrótce nam minie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak będzie ale odpoczynek od szydełka się przyda. Ciesze się, że ci się podoba :)

      Usuń
  2. Czasem trzeba sobie odpocząć, taka niemoc twórcza widocznie świadczy o tym, że takiej przerwy potrzebujesz ;) Też mam zawieszki kotki, ale nie mam kiedy wziąć się za bransoletki :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, odpoczynek czasem jest potrzebny :)

      Usuń
  3. Cudna bransoletka w świetnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń