wtorek, 9 czerwca 2015

Śpiący miś

Hej,
dziś mam dla Was coś z włóczki. Miś z robioną mordką razem z głową chodził za mną od dawna. Było kilka własny prób w których starałam się wymyślić to jak mordka i głowa mają być połączone jednak wszystko spaliło na panewce a ja poszłam na łatwiznę. Zakupiłam wzór Kristi Tullus Sleepy Teddy in Pajamas and Bunny Slippers, który możecie znaleźć tu  tu. Powiem szczerze, że wzór do najprostszych nie należał, choć przerobiłam już wiele angielskich wzorów miałam kilka zagwozdek. Ostatecznie kołnierzyk zrobiłam po swojemu (mam nadzieję, że nie widać różnicy :P) a z bucików zrezygnowałam, bo w sumie i tak mi się nie podobały. Nie przyszyłam też guziczków, bo miś jest dla  maluszka (za pewne teraz tylko do stania i patrzenia ale może kiedyś się nim będzie bawił).


 

Do zrobienia misia użyłam włóczki Yarn Art Jeans i szydełka 2.5 mm.

Z misia jestem bardzo zadowolona, choć miałam kłopoty ze wzorem wyszedł taki jak powinien być. Na pewno nie jest to ostatni miś z taka mordką i już planuję przerabianie wzoru na mniej śpiące misie :) 


Pozdrawiam Was serdecznie :)



10 komentarzy:

  1. Jaki kochany misiaczek! Świetnie sobie poradziłaś mimo kłopotów ze wzorem. Ja też jak czegoś nie rozumiem to robię po swojemu. A nieraz wpatruję się w zdjęcie oryginału bo czasem wtedy mnie oświeci jak dany element jest zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania :) Mi też czasem samo patrzenie wystarczy i dostaje olśnienia tak jak w tym wypadku :)

      Usuń
  2. Słodki misio :-) W tej mordce można się zakochać...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne, bo wchodząc na bloga, ziewnęłam sobie ;) Miś jest świetny, nawet lepszy niż ten ze wzoru. Choć szkoda, że nie pokusiłaś się na buciki dla niego! Kołnierzyk jest bardzo dobry, widać niepotrzebny był Ci ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba i że kołnierzyk faktycznie się udał. Może następny taki miś dostanie buciki :)

      Usuń
  4. Uroczy miś, fajnie, że można ułoży go w każdej pozycji. To takie urocze jak leży na drugim zdjęciu ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń