środa, 20 kwietnia 2016

Misia Tamisia

Hej,
dzisiaj mam dla Was kolejnego misia z wzorów mojej ulubionej autorki stworków szydełkowych lilleliis. Wzór na tego misia można zakupić tutaj.


Do tego wzoru przymierzałam się kilka razy, jednak zawsze coś mi w tym przeszkadzało. A to zbyt skomplikowany wzór a to brak odpowiedniej włóczki a to coś innego. Jednak ostatnio zakupiona włóczka Nako Alpaca strasznie mnie kusiła zwłaszcza ta różowa. Kupiłam ją z przeznaczeniem na jakieś odzienie ale nic mi z niej nie wychodziło. Na maskotkę mi nie pasowała, bo ma jednak włosa. W końcu przełamałam się i sięgnęłam po nią, a przekonało mnie to, że autorka wzoru sama wykorzystuje w swoich maskotkach włóczki z wełny i alpaki. 

 Tamisia wykonana jest więc z Nako Alpaca połączonej z Yarn Art Jeans. Z efektu jestem bardzo zadowolona. Szydełko musiałam tylko zmienić na większe z 2 mm na 2,5. Nos we wzorze zrobiony jest z filcu, ja niestety go nie posiadam, więc zrobiłam szydełkowy.


Jak już pisałam wyżej jest to moje kolejne podejście do tego wzoru. Zaczęłam go dziergać po raz pierwszy z włóczki Tango Madame Tricote i oczywiście zabrakło mi jej co przewidziałam ale nie powstrzymało mnie to od dziergania. Kiedyś dokupię włóczkę i go dokończę. Sama głowa z Tango jest tak duża jak połowa stojącego misia. 

Jak Wam podoba się moja nowa Misia? 

13 komentarzy:

  1. śliczności, słodkie smutaski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało w niej radości życia ,ale uroku jej to nie odbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Misia :-) Sama słodycz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ta Misia :) Lubię maskotki z dodatkiem różu, no dobra, mam bzika na ich punkcie :P Najchętniej tylko takie bym robiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misia jest świetna! Ładne, delikatne kolory.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny misiak, koniecznie musisz dokończyć drugiego, szkoda go, już teraz widać, że będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam tego słodziak do kwietniowym inspiracji Pomorze Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy ;) naprawdę śliczny. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń